sobota, 27 lutego 2016

Garść inspiracji #2 - Industrialne wnętrza. Plakaty rodem z PKP :)

Dawno mnie nie było, ale niebawem wrócę :) W przyszłym tygodniu mam spotkanie z elektrykiem i, mam nadzieję, prace przy domku rozpoczną się na dobre :)

Tymczasem, trochę przy okazji, zakochałam się w pewnym znaku :) Odbierając Męża z pociągu trafiłam na takie cudo:


Przepraszam za jakość zdjęcia, ale było pstryknięte bardzo słabym telefonem :(
Chętnie przygarnęłabym takie cudo :) Z całą tą odchodzącą farbą, rdzą... Szkoda, że dworzec jest pod opieką konserwatora zabytków - raczej nie będzie chciał pozbyć się tablicy... 

W każdym razie posiedziałam, pomazałam i wyszło takie coś:

Jeśli ktoś jest chętny - plakaty do pobrania z Drive'a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...