niedziela, 3 stycznia 2016

Noworoczne plany :)

Początek Nowego Roku to dobry moment na podsumowania, przemyślenia i plany na przyszłość. To czas postanowień i decyzji. Przyznaję, że ten "klimat" w tym roku udzielił się również mi.
Szczególnie w kwesti bloga. Ostatnie tygodnie zaowocowały sporym przestojem we wpisach. Z jednej strony na "budowie" nic się nie dzieje, a z założenia blog miał być właśnie o tym, z drugiej strony co rusz miałam pomysł na nowy wpis niekoniecznie związany z budową... Biłam się z myślami, czy pozostać wierna założonej tematyce, czy wprowadzić zmiany i pisać również o innych rzeczach. Ostatecznie podjęłam decyzję:
  • Blog "Dom w Cieniu Wielkiej Lipy" zostanie "posprzątany" i będzie zawierał wpisy na temat budowy/remontu domu. Dodatkowo pojawi się cykl wpisów na temat prawa budowlanego i formalności, jakie pociąga za sobą remont / budowa. Nie zabraknie również zagadnień wnętrzarskich.
  • W połowie stycznia wystartuję z nowym blogiem - wcieniulipy.blogspot.com. Będzie po trochu blogiem parentingowym, po trochu lifestylowym. Moją odskocznią. Miejscem na wszystkie moje pomysły :)
Tymczasem korzystając z okazji życzę Wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...