wtorek, 20 października 2015

Garść inspiracji #1 - Sklejka we wnętrzu

Zawsze kochałam drewno - niedawno zakochałam się w sklejce. Dziś porcja inspiracji, jak można wykorzystać ten niebanalny materiał w domu.

Kuchnia / Jadalnia:
sklejka, kuchnia
Photo by Iwan Baan

Design by Coo Planning
źródło: interiordesignideas4u.com
źródło: interiordesignideas4u.com


Korytarz / Klatka schodowa:
źródło: pinterest.com

Originally appeared in Top Drawer
Pokój dzienny:
Designed by  PS Arkitektur
Sypialnia:
by Dezeen
Pokój dziecka / Pokój zabaw:
Zdjęcie: Heather Robbins
Zdjęcie: Heather Robbins
Biblioteka / Gabinet / Biuro:
Photo by Petra Bindel
Designed by Raanan Stern
Designed by Raanan Stern
Bardzo podoba mi się pomysł z frontem a la pegboard - takie rozwiązanie ma spory potencjał, np. w szafie garderobianej, gdy chcemy odwiesić ubrania na kolejny dzień. Podobne rozwiązanie świetnie sprawdzi się w pokoju dziecka, jako np. galeria.
Designed by Raanan Stern
Garderoba / Przechowywanie ubrań:
źródło: http://www.italianbark.com/

Design by Jakarta Selatan
Jak Wam się podoba? Ja najpewniej zbuduję w oparciu o sklejkę garderobę, a w salonie pojawi się panel jako tło dla telewizora i stołu w części jadalnej.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne inspiracje :) Szczególnie podoba mi się szafa w kształcie domku - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też przypadła do gustu. Chciałabym podobną zrobić do pokoju Córci

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...